مصاحبه با چهره‌های مطرح وب فارسی

نوشته آرش زاد 19 مهر 1389

وبلاگینا قصد دارد طبق طرحی که ایده آن مدت‌ها پیش مطرح شده بود، سلسله مصاحبه‌هایی را با افراد شناخته شده وب و وبلاگستان فارسی انحام دهد. این مصاحبه‌ها با نویسندگان وبلاگ‌های معروف ایرانی و صاحبان سایت‌های مطرح انجام خواهد شد. افراد شرکت کننده در این برنامه، به صورت گزینشی و پس از گذشت مدتی، با نظر خوانندگان وبلاگینا انتخاب می‌شوند. در این مصاحبه‌ها خواهید توانست تا با صاحبان وبلاگ‌های ایرانی بیشتر آشنا شوید و دلایل مشهور شدن آنان را بدانید. آی‌تی نویس‌ها، مینیمال‌نویس ها، وبلاگ‌های شخصی و همه و همه در این لیست حضور خواهند داشت.

weblogina-interview.jpg

ما تلاش خواهیم کرد تا ترتیب مصاحبه‌های مختلفی را با صاحبان سایت‌های ایرانی نیز انجام دهیم و با مدیران آن‌ها گفتگو کنیم. انتشار این مصاحبه‌ها طی دوره‌های زمانی هفتگی انجام خواهد شد و تلاش خواهیم کرد تا در بازه‌های ثابتی آن‌ها را در وبلاگینا منتشر نماییم. این مصاحبه‌ها به صورت اختصاصی انجام می‌گیرد و سعی می‌شود برای افرادی که در ایران حضور دارند، مصاحبه‌ها به صورت رو در رو و همراه با تصویر انجام شود.

بدون شک نظرات شما در مورد این طرح می‌تواند کمک به‌سزایی برایمان باشد. لذا در صورتی که ایده و نظری در این مورد دارید و یا قصد حمایت از آن‌را دارید حتما آن‌را با ما در میان بگذارید.