مصاحبه صوتی با علیرضا شیرازی، مدیر سرویس بلاگفا

منتخب نوشته آرش زاد 15 آبان 1389

این سومین برنامه از سری مصاحبه‌های وبلاگینا با چهره‌های وب فارسی است. خوشبختانه استقبال شما از این مصاحبه‌ها باعث گردید تا تداوم برقراری این برنامه بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. این‌بار و در قسمت سوم از این مصاحبه‌ها، به سراغ یکی از وبمسترها و صاحبان سایت‌های بزرگ فارسی رفته‌ایم. سرویسی که همه شما با آن آشنا هستید و نام آن‌را شنیده‌اید و احتمالا کم و بیش مدیر آن را نیز می‌شناسید. میهمان سومین قسمت از پادکست‌های وبلاگینا علیرضا شیرازی، مدیر سرویس بلاگفا و پارسیک است.

interview-with-shirazi.jpg

ما به سراغ او رفتیم و از او در مورد بلاگفا، وبلاگستان فارسی، نظراتی که در مورد مسائل مرتبط با حوزه وب دارد و برنامه‌های بعدی بلاگفا پرسیدیم. او نیز از دغدغه‌ها، شیوه مدیریت سایت‌ها و آرزوهایش برایمان گفت. حاصل این پرسش و پاسخ در قالب پادکست زیر در‌آمده که می‌توانید از همین‌جا آن را گوش کنید.

شنیدن به پادکست مصاحبه

برای دریافت فایل پادکست مصاحبه با کیفیت متوسط (۸ مگابایت)، با کیفیت مطلوب (۲۵ مگابایت) و با حجم پایین (۴ مگابایت) نیز می‌توانید روی لینک‌های مربوط به آن‌ها کلیک کنید. ما تلاش کردیم تا نسبت مدت زمان مصاحبه با حجم فایل‌ها را به تعادل مطلوبی برسانیم تا همه کاربران امکان دریافت و شنیدن آن‌را داشته باشند. از آن‌جایی هم که تمرکز فعالیت ما بر روی تولید پادکست است لذا توشتن متن مصاحبه‌ها در اولویت قرار ندارد اما با این وجود از این پس تلاش می‌کنیم تا با احترام به نظرات شما، متن مصاحبه‌ها را چند روز پس از انتشار فایل صوتی برنامه، در وبلاگینا قرار دهیم.

نظرات خود را در مورد این مصاحبه و در کل، طرح این برنامه برای ما بنویسید. همچنین منتظر پیشنهادات و انتقادات شما نیز در این‌باره هستیم.