سامسونگ تبلت مقرون به صرفه Galaxy Tab 2 را معرفی کرد

نوشته آرمان حسینی 24 بهمن 1390

هرگاه محصول جدیدی از طرف سامسونگ معرفی می‌شود، ناخودآگاه ذهنمان به سمت پیشوند گلکسی در محصولات تازه معرفی شده از سوی این شرکت می‌رود. سامسونگ اینبار یک تبلت مقرون به صرفه را با نام Galaxy Tab 2 معرفی کرد تا بتواند با کیندل فایر آمازون نیز رقابت کند و محدوده بیشتری از کاربران، با وسع مالی کمتر را به خود جذب کند.

galaxy-tab-2-1329135312.jpg

تبلت جدید سامسونگ مجهز به پردازنده دوهسته‌ای 1 گیگاهرتزی، رم یک گیگابایتی و صفحه نمایش 7 اینچی است. این تبلت تفاوت ظاهری زیادی با برادرهای بزرگ‌تر خود در سری Galaxy Tab ندارد و شاهد طراحی همیشگی سامسونگ هستید. یکی از نقاط قوت این تبلت، داشتن اندروید 4.0 به صورت پیشفرض است، به طوری که Galxy Tab 2 اولین تبلت سامسونگ لقب گرفته است که اندروید 4.0 را به صورت پیشفرض بر روی خود دارد.

اگر بخواهید در مورد وزن دستگاه بدانید، با بگوییم این تبلت 344 گرم وزن دارد که برای یک تبلت 7 اینچی، مناسب به نظر می‌رسد. Galaxy Tab 2 در ظرفیت‌های 8، 16 و 32 گیگابایتی عرضه می‌شود و شروع فروش آن از ماه آینده در انگلستان است. هنوز در مورد قیمت این تبلت اطلاعاتی منتشر نشده اما به نظر می‌رسد قیمتی بین 199 تا 299 دلار داشته باشد. نظر شما در مورد تبلت جدید سامسونگ چیست؟