نوکیا و مایکروسافت مراسم مشترکی را برای ۱۵ شهریور تدارک دیده‌اند

نوشته آرش زاد 26 مرداد 1391

به‌نظر می‌رسد حالا همه چیز برای معرفی اولین گوشی با سیستم‌عامل ویندوز فون ۸ از طرف نوکیا محیا شده باشد چرا که بر اساس اعلام دو کمپانی مایکروسافت و نوکیا، این دو شرکت در تاریخ ۱۵ شهریور (۵ سپتامبر)، مراسم مشترکی را برای کاربران خود تدارک دیده‌اند.

nokia-lumia-800-600.jpg

در این مراسم که ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح به وقت محلی در نیویورک برگزار خواهد شد، احتمال می‌رود شاهد رونمایی از اولین دستگاه ویندوز فون ۸ نوکیا باشیم.

همچنین بر اساس حدس و گمان‌ها، در این مراسم از تاریخ عرضه اولین گوشی با این پلتفرم نیز پرده برداری می‌شود. با توجه به شایعاتی مبنی بر فروش مدل جدید گوشی آیفون در هفته سوم و یا چهارم سپتامبر، باید دید که مدیران نوکیا و مایکروسافت چه تاریخی را برای عرضه گوشی خود در نظر گرفته‌اند.

گوشی‌های مبتنی بر پلتفرم جدید ویندوز، تنها امید نوکیا برای بقا در بین غول‌های تولید کننده تلفن‌های هوشمند است. در صورتی که این شرکت همراه با شریک خود در این زمینه موفق عمل نکند، باید کم کم شاهد از میان رفتن خاطرات موفقیت آن باشیم مگر این‌که نوکیا، استراتژی دیگری مانند روی آوردن به استفاده از اندروید در گوشی‌های خود به‌عنوان آخرین تیر در سر داشته باشد.