موتورولا خط تولید جدید تلفن‌های هوشمند Droid را افتتاح کرد

نوشته مرضیه فلاح 02 مرداد 1392

شرکت Verizon پس از دعوت از مطبوعات برای معرفی نسل بعدی محصولاتش که پرطرفدارترین خانواده در بین دستگاه‌هایش هم هستند، عرضه سه تلفن هوشمند Droid که توسط موتورولا ساخته خواهند شد را اعلام کرد: Droid Ultra ۱۹۹ دلاری،  Droid Maxx ۲۹۹ دلاری و Droid Mini ۹۹ دلاری. هر سه این محصولات برای پیش‌خرید آماده هستند و از روز ۲۰ ماه آگوست میلادی برای مشتریان ارسال خواهند شد.

droid-motorola-mini.jpg

بنا به گزارشات وبلاگ Verge، موتورولا گفته است بارز‌ترین مشخصه Droid Ultra باریک بودن آن است، در حالی که مزیت Maxx نوع باتری آن است. ظاهر Droid Mini هم بدون مبالغه یک نسخه فشرده است. این دستگاه‌ها قرار است جانشین خط تولید محصولات RAZR سال گذشته باشند.

مشخصات

طبق گزارشات، همه این محصولات دارای یک پردازنده با ۲۴ درصد قدرت پردازش بیشتر، پردازنده گرافیکی صد درصد سریع‌تر و دوبرابر رم بوده و پشت گوشی از جنس کولار است. این دستگاه‌ها شامل ویژگی کنترل بدون لمس (دستگاه سنسور کوچکی دارد که حرکات را تشخیص می‌دهد) نیز هستند؛ مشخصه‌ای که شنیده بودیم در مدل Moto X عرضه خواهد شد.

Droid Ultra دارای یک صفحه نمایش فول اچ‌دی ۱۰۸۰ پیکسلی، باتری ۲۱۳۰ میلی آمپری، بدنه ۷.۲ میلی‌متری، دوربین ۱۰ مگاپیکسلی قادر به ثبت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی و لنز 2.4f است.

Droid Maxx هم یک صفحه نمایش ۵ اینچی اچ‌دی، باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری که ۴۸ ساعت کار می‌کند، ۳۲ گیگ فضای حافظه و شارژر بی‌سیم دارد.

Droid Mini هم با صفحه نمایشی کوچکتری از نوع HD S-AMOLED و به همراه شارژر بی‌سیم عرضه می‌شود. مشخص است که در نسخه Mini معمولا باتری و کارآیی قربانی می‌شوند اما موتورولا سعی کرده است کلیه مشخصات را در نسخه مینی هم ارائه کند.

هم‌اکنون ظاهرا Moto X؛ محصولی که در راه است، به اصلی‌ترین هدف موتورولا تبدیل شده است.