شایعات از همکاری دو شرکت گوگل و ال‌جی خبر می‌دهند

احتمال عرضه نکسوس جی در اوایل آبان امسال

نوشته آرش زاد 15 مهر 1391

بیش از یک سال از عرضه آخرین تلفن هوشمند گوگل با برند نکسوس می‌گذرد و به‌نظر می‌رسد این زمان قرار نیست بیشتر از این‌ها ادامه پیدا کند چرا که بر اساس اخبار منتشر شده در سایت CNet، حدس‌هایی در رابطه با همکاری دو شرکت گوگل و ال‌جی برای عرضه مدل بعدی نکسوس در اوایل آبان (اواخر ماه اکتبر میلادی) زده شده است.

lg_nexus_g-580x472.jpg

این گزارش نشان می‌دهد زمان معرفی نکسوس بعدی با همکاری ال‌جی بسیار نزدیک است و تنها باید چند هفته برای این رویداد منتظر بمانیم.

در صورت صحت داشتن این خبر، این اولین همکاری مشترک ال‌جی و گوگل برای تولید تلفن هوشمند در سری نکسوس به حساب می‌آید. شایعات نشان می‌دهند که احتمالا نام گوشی بعدی گوگل Nexus G خواهد بود.

وبلاگ‌ها و خبرگزاری‌ها مشخصات گوشی بعدی نکسوس را بسیار شبیه به مدل LG Optimus G می‌دانند. اندروید نسخه ۴.۲، پردازنده چهار هسته‌ای Snapdragon، رم ۲ گیگابایتی، صفحه نمایشی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۶۸، امکان شارژ وایرلس و عدم وجود درگاه میکرو اس‌دی و باتری قابل جابجایی از جمله مشخصات احتمالی نکسوس جی خواهد بود.

منابع احتمال می‌دهند یکی از دو تاریخ اواخر ماه اکتبر یا اواسط ماه نوامبر میلادی می‌توان شاهد معرفی پرچمدار بعدی گوگل در دنیای تلفن‌های هوشمند اندرویدی بود.