۱۷ اسفند در مرکز همایش‌های معلم

اولین همایش نرم‌افزارهای موبایل و موبایل وب برگزار می‌شود

نوشته آرش زاد 14 بهمن 1391

اهمیت موضوع توسعه نرم‌افزار روی بستر موبایل با توجه به گسترش پلتفرم‌های مختلف طی سال‌های گذشته بسیار افزایش پیدا کرده است. در ایران نیز برنامه‌نویسان مختلف با در نظر گرفتن محبوبیت روز افزون تلفن‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌های عاملی نظیر اندروید و iOS و نیز راهکارهای مبتنی بر HTML5، مدتی است که فعالیت‌های مختلفی را در این رابطه انجام می‌دهند. اولین همایش تخصصی نرم‌افزارهای موبایل و موبایل وب با هدف معرفی اپلیکیشن‌های منتخب ایرانی و ارائه موضوعات مرتبط در زمینه توسعه موبایل توسط سخنرانان این مراسم قرار است به زودی در تهران برگزار شود.

همایش تخصصی نرم افزارهای موبایل و موبایل وب

این رویداد قرار است با توجه به جای خالی همایش‌های مرتبط با اپلیکیشن‌های موبایل در ایران و استعداد بالای برنامه‌نویسان ایرانی در این زمینه برگزار شود تا علاقه‌مندان در این حوزه بتوانند از تجربیات افراد صاحب نظر در این رابطه بهره ببرند.

همایش تخصصی نرم افزارهای موبایل و موبایل وب

در این همایش که در تاریخ ۱۷ اسفند برگزار می‌شود افراد صاحب نظر در بخش نرم‌افزارهای اندروید، آی‌او اس، رابط کاربری اپلیکیشن‌های موبایل، موبایل وب و درآمدزایی در زمینه موبایل در قالب سخنران، ارائه‌هایی را خواهند داشت. در ضمن برنامه نویسان موبایل می‌توانند اپلیکیشن‌های خود را از طریق سایت این رویداد برای دبیرخانه همایش ارسال نمایند تا تبلیغات آن در حین این مراسم و در سایت آن در معرض عموم قرار بگیرد.

علاقه‌مندان به شرکت در این مراسم می‌توانند به سایت همایش تخصصی نرم‌افزارهای موبایل و موبایل وب مراجعه و اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایند. وبلاگینا به‌عنوان حامی رسانه‌ای این رویداد، پوشش زنده این همایش را در تاریخ ۱۷ اسفند به عهده دارد.