گوگل نکسوس ۷ را به صفحه اول خود آورد

نوشته آرش زاد 07 شهريور 1391

استقبال از تبلت ۷ اینچی گوگل از زمان معرفی و عرضه آن تا کنون بسیار خوب تخمین زده می‌شود. این در حالی است که گوگل مانند سایر محصولات خود تلاش می‌کند تا از راه‌های مختلفی بتواند آن‌ها را برای کاربرانی که روزانه از این سایت برای موراد مختلف استفاده می‌کنند، به نمایش بگذارد.

Google_Nexus_FD_600.jpg

حالا اگر سری به Google.com بزنید، خواهید دید که تصویر تبلت نکسوس ۷ در زیر کادر جستجو قابل مشاهده است. این شرکت از دقایقی پیش با اضافه کردن این بخش به صفحه اول جهانی موتور جستجوی خود سعی دارد تا رکورد فروش خود را تا پایان سال جاری میلادی بالا ببرد.

روز گذشته فروش نکسوس ۷ در کشورهای آلمان، فرانسه و اسپانیا نیز آغاز شده بود.

در حالی که اکثر تبلت‌های اندرویدی نتوانسته بودند موفقیت لازم را در بازار گجت‌های هوشمند برای خود به دست بیاورند، سال گذشته آمازون با عرضه کیندل فایر خود موفق شد رویه گذشته را تغییر دهد. گوگل امیدوار است با اولین تجربه حضور در بازار تبلت‌های اندروید بتواند فروش مناسبی را برای دستگاه خود ایجاد نماید.

نکسوس ۷ با همکاری ایسوس و داشتن مشخصات سخت‌افزاری ایده‌آلی مانند پردازنده چهار هسته‌ای تگرا ۳ و قیمت ۱۹۹ دلاری، گزینه مناسبی برای خرید کاربران به حساب می‌آید. بررسی کامل تبلت نکسوس ۷ را می‌توانید از لینک مربوطه در وبلاگینا مشاهده کنید.