با بیش از ۹۰ میلیون کاربر

Viber امکان پیام‌رسانی گروهی را به اپلیکیشن خود اضافه کرد

نوشته آرش زاد 03 مرداد 1391

اپلیکیشن Viber را می‌توان به‌عنوان محبوب‌ترین برنامه تماس رایگان برای تلفن‌های هوشمند معرفی کرد. در جایی که اپراتورهای مخابراتی، هزینه تماس و ارسال پیام‌های متنی را به مرور افزایش می‌دهند، امکان تماس رایگان با افراد در سراسر دنیا، ویژگی‌ای است که باعث می‌شود روز به روز کاربران بیشتری را به سوی خود جذب کند.

viber android

حالا با توجه به این موضوع، «وایبر» که به تازگی خبر از عبور کاربران این برنامه از مرز ۹۰ میلیون نفر را داده است، در نسخه جدید برنامه خود امکان ارسال پیام‌های گروهی را اضافه کرده است.

وایبر نسخه ۲.۲ که در حال حاضر برای سیستم‌های عامل iOS، اندروید و بلک‌بری در دسترس است، به شما این اجازه را می‌دهد تا برای لیستی ۱۵ نفره از دوستان خود پیام کوتاه بفرستید؛ به‌شرطی که آن‌ها نیز از نسخه جدید برنامه استفاده کنند.

بر اساس گزارش شرکت سازنده این برنامه، وایبر ۲۰ میلیون کاربر را در زمان دو ماهه جذب کرده است. این در حالی است که کاربران این برنامه بیش از ۱.۵ میلیارد دقیقه را از طریق این شبکه با یکدیگر گفتگو می‌کنند و نیز بیش از ۲ میلیارد پیام کوتاه در این مدت بین کاربران رد و بدل می‌شود.

نسخه جدید این برنامه از ویژگی موتور صوتی HD برخوردار است و همچنین کاربران می‌توانند تصویری از خود را در آن اضافه کنند. نسخه اندروید، iOS و بلک‌بری این اپلیکیشن را می‌توانید از لینک‌های مرتبط دریافت نمایید.