سامسونگ با Galaxy Camera اندروید را به دوربین‌هایش آورد

نوشته محمد حسین ملک 09 شهريور 1391

با نزدیک شدن به آغاز نمایشگاه بزرگ IFA در برلین،‌ پایتخت آلمان، غول‌های بزرگ تکنولوژی به رونمایی از آخرین دستاوردهای خود می‌پردازند. سامسونگ نیز  امشب از محصولات جدید خود رونمایی نموده است. علاوه بر معرفی Galaxy Note 2 در این کنفرانس مطبوعاتی، سامسونگ از دوربین عکاسی جدید خود که به سیستم‌عامل آندروید مجهز است پرده برداشت. این عضو جدید خانواده سامسونگ که Galaxy Camera نام دارد، از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۲۱ برابر بهره می‌برد.

GALAXY-Camera-pair-600.jpg

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این دوربین می‌توان به آندروید ۴.۱ اشاره نمود که به کاربران اجازه استفاده مستقیم از طیف وسیعی از برنامه‌ها همچون Instagram و FaceBook در دوربین‌شان را می‌دهد. همچنین توسط شبکه‌های wi-fi می‌توانید برای دانلود و نصب برنامه‌های مورد نظر و ارسال و اشتراک گذاری عکس‌های خودتان در شبکه‌های اجتماعی استفاده نمایید.

دوربین کهکشانی سامسونگ، از ۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برند که برای افزایش آن پورت میکرو SD‌ نیز در اختیار کاربران قرار داده شده است. این دوربین،‌ همراه با صفحه نمایش LCD با اندازه  ۴.۷ اینچ از نوع لمسی و خانواده Super Clear HD تولید شده است و از قابلیت‌های هوشمندی همچون استفاده از DropBox برای ایجاد پشتیبان و برنامه‌های مختلف ویرایش عکس و فیلم و کنترل صوتی بهره می‌برد.

همچنین سرویس‌های گوناگون گوگل همچون نقشه‌های گوگل،‌ راهنمای مسیر GPS، برنامه Gmail، سرویس YouTube، Google Plus و مرورگر Chrome از ویژگی‌های جانبی دیگر این دوربین هستند.

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با قیمت یا زمان عرضه دوربین کهکشانی سامسونگ اعلام نشده است، اما بدون شک اطلاعات بیشتر به زودی اعلام خواهد شد.