ثبت‌نام اپلیکیشن‌ها در جشنواره نرم‌افزارهای موبایل و موبایل وب آغاز شد

نوشته آرش زاد 18 شهريور 1392

پس از برگزاری موفق جشنواره نرم‌افزارهای موبایل و موبایل وب در سال گذشته، این رویداد امسال با پوشش بخش‌های گسترده‌تری در قالب جشنواره برگزار می‌شود. برنامه‌نویسان و طراحان پلتفرم‌های موبایل می‌توانند با ثبت پروژه‌های خود در سایت این جشنواره، امکان رقابت با سایر افراد را کسب کنند. جشنواره امسال قرار است در چهار شاخه نرم‌افزارهای اندروید، نرم‌افزارهای iOS، نرم‌افزارهای ویندوز فون و موبایل وب برگزار شود.

iranappfest92.jpg

میلاد احرام پوش، دبیر این جشنواره درباره نحوه داوری و انتخاب برترین اپلیکیشن‌ها گفت:

روند بررسی و داوری بدین صورت است که ما پارامترهای رابط کاربری، کاربردپذیری و تجربه کاربری، خلاقیت، محتوای اپ، برنامه نویسی و ایده تجاری را در هر اپلیکیشن توسط داورانمان که افراد خبره در هر بخش هستند مورد بررسی قرار خواهیم داد. در نهایت ما در هر پلتفرم اپلیکیشن‌ها را در ۶ مورد فوق توسط داوران مورد بررسی قرار داده و بهترین اپ در هر پلتفرم طبق معیارهای بالا انتخاب خواهند شد. اما توسعه‌دهندگانی که اپلیکیشنی که در سیستم جشنواره ثبت کرده باشند و مورد تایید دبیرخانه جشنواره قرار گرفته باشد نیز می‌توانند به سایر اپلیکیشن‌ها در مدت داوری امتیاز داده تا بهترین اپلیکیشن‌ها از نظر توسعه‌دهندگان نیز انتخاب گردد. ما رای‌های مردمی را نیز در نظر خواهیم داشت تا اپلیکیشن‌های پرطرفداری که کاربران زیادی دارند با دعوت از کاربران خود بتوانند عنوان محبوب‌ترین اپلیکیشن از نظر مردم را کسب نمایند. ضمنا ما بخشی را به عنوان موبایل‌وب برای افراد طراح قرار داده‌ایم که با ثبت سایت‌های ریسپانسیو و یا موبایل وب خود در این بخش نیز با دیگر افراد طراح رقابت نمایند.

برنامه‌نویسان علاقه‌مند برای شرکت در این جشنواره می‌توانند راهنمای شرکت در این جشنواره، درباره نحوه ثبت اپلیکیشن‌های خود اطلاعات کاملی کسب کنند. به یاد داشته باشید که آخرین مهلت ثبت اپلیکیشن‌ها در جشنواره ۱ مهرماه ۱۳۹۲ خواهد بود.