احتمال معرفی گلکسی نوت ۲ در ماه آینده

نوشته آرش زاد 17 تير 1391

طی ماه‌های گذشته شایعات زیادی درباره مشخصات و ویژگی‌های مدل بعدی فبلت گلکسی نوت منتشر شده است. بزرگ‌تر شدن ابعاد صفحه نمایش تا ۵.۵ اینچ، دوربین ۱۲ یا ۱۳ مگاپیکسلی و حدس زمان‌های مختلف برای معرفی این محصول، از جمله خبرهایی بود که در این مدت در وبلاگ‌های فناوری منتشر شده‌اند.

Galaxy Note

حالا بر اساس شایعه جدیدی به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد نسخه دوم گلکسی نوت خود را ماه آینده در نمایشگاه IFA آلمان معرفی نماید.

در این نمایشگاه که در تاریخ ۳۱ آگوست (۱۰ شهریور) در آلمان برگزار می‌شود، احتمال دارد تا این شرکت گلکسی نوت ۲ را همراه با پردازنده چهار هسته‌ای Exynos معرفی کند. در صورت صحت این موضوع، می‌توان امیدوار بود که این گوشی در ماه سپتامبر امسال روانه بازار شود.

علاوه بر این، بر اساس سایر اخبار منتشر شده به‌نظر می‌رسد سامسونگ آپدیت‌های جدیدی را نیز برای مدل فعلی گلکسی نوت برنامه‌ریزی کرده است. هنوز هیچ کدام از این موضوعات به تایید رسمی این شرکت نرسیدند اما به هر حال دیر یا زود باید منتظر معرفی مدل بعدی گلکسی نوت توسط سامسونگ باشیم تا ببینیم این شرکت در ادامه فروش موفق مدل اولیه، چه تغییراتی را برای جذب مشتریان جدید در نسخه دوم این گوشی لحاظ کرده است.